22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sessiz Çığlık !!!

Büyük bir nefret, büyük bir üzüntü, büyük bir gözyaşı ve atılamayan "Çığlıklar"...
Sessizliğin içinde sessizce atılan "Çığlıklar"...
Hatta Yutulan "Çığlıklar"...

Hani nasıl desem, kalbin tam çığlık atacağı sırada, mantığın, kalbin ağzını yastıkla kapaması, tam boğulacakken; o yastığı çekip alması gibi bir şey.
Gücün kalmaz çığlık atmaya ancak nefes alır verirsin.

Sıkılırsın, bunalırsın, ağlayamazsın anlatamazsın...
Kelime yoktur içinde. Ses hiç yoktur.
Gözlerden fışkırır duygular, haykırırsın...
Kimse duymaz,
Herkes görür...
Küfür küfür rüzgar yayar ortalığa,
Kalbi sağır eder,
Kimse duymaz ama sen rahatlarsın...


Bu gece, bir kıvılcım düştü sineme
Yavaş yavaş, usul usul yakmaya başladı...
Bir yanım yanmak istiyor, bir yanım ise dayanamıyor...
Susuyorum, bekliyorum...
Acıyan yerlerim yanıp da artık acımaz hale gelene kadar susuyorum...
Bu benim, "Sessiz Çığlığım" ...

Bu "Sessiz Çığlığımı" kıvılcımı içime atanların yanında atmak istiyorum.
Duysunlar istiyorum olabildiğince,
Duysunlar taaaaa beyinlerinin içinde...

Ama nedense aynı zamanda susturmak istiyorum ama olmuyor..
Bir kere başladı ya huzur da vermiyor...
Öyle 3-5 saat sonra yerini sakinliğe  bırakmıyor...

Arttıkça artıyor tınısı,
Yüreğimi titretiyor,
Benliğimi kaplıyor,
Hayata isyan ettiriyor...


Ama ben susmaya devam ediyorum...
İçimdeki hiç bitmeyecek çığlıkta devam ediyor.
Hırıltı oluyor, tını oluyor, tiz oluyor, gür oluyor,
Çok oluyor, az oluyor...Ama hep oluyor hep oluyor...

26 Yıldır içimde bu "Sessiz Çığlıklar"...


Ve evet, Benim "Sessiz ÇIĞLIĞIM"...TRABZONSPOR,
Ve bu "Çığlığımı" sakladığım kişiler var... 

Günü gelince, 
Gözlerinin içine bakarak,
Göz yaşlarına hakim olamadan, SESSİZCE Atacağım ÇIĞLIKLARIMI.... 

Tıpkı "Bize Her Yer Trabzon" kitabında Harun Çeliğin dediği gibi.......


" 81 İL VAR ÜLKEMDE,
VE BİRİ HARİÇ HEPSİ ŞAMPİYONLUĞU KUTLUYOR SOKAKLARDA HER YIL, BİZİM MAHALLE BEKLİYOR, BİZİM SOKAKLAR, BİZİM UŞAKLAR...
O KUPAYI HASRETLE ÖZLEMLE BEKLİYOR.

RİCA EDERİM SIKILMADIK, YIKILMADIK...
ÇÜNKÜ HASRET ARTTIKÇA, ÖZLEM, KAVUŞMALAR DAHA ÖTE OLUYOR BİLİYORUZ.

BİZ YANİ BORDO MAVİ YÜREKLER BİR GÜN YENİDEN ŞAMPİYONLUĞUN ÖYKÜSÜNÜ YAZACAĞIZ !!! EN ÖTESİNİ YAŞAYACAĞIZ KAVUŞMALARIN,
O GÜN KARADENİZ TAŞACAK, TOPRAK BORDO KOKACAK, YAĞMUR MAVİ YAĞACAK !!! "



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder